Könyvtárkifosztás 6.

Ezzel az új, rendszeres rovattal szeretnék nektek kedveskedni, hogy ezzel is színesítsem a blog kínálatát, és hogy elbüszkélkedjek azzal a(z általában) 6 könyvvel, amit épp kivettem a könyvtárból. A rovat olyan "ezekről fogok írni mostanában"-ként is szolgál, így ezekből a cikkekből előre megtudhatjátok, hogy milyen értékelések következnek, és visszalátogathattok.


Visszavittem az előző zsákmányt (Tizenhárom okom volt, Csak ha te is akarod, Akit egy angyal megcsókolt, Én és te, Beastly), így felszabadult 5 hely az olvasójegyemen, amit igyekeztem a legjobban kihasználni. :)





Meg Cabot, Kim Harrison, Michele Jaffe, Stephenie Meyer, Lauren Myracle - Pokoli báléjszakák

Nicola Morgan - Látlak...






Delphine De Vigan - No és Én

Lauren Conrad - L.A. Candy 






 Jill Hathaway - Slide (Mások szemével)





Továbbá kaptam még 4 új recenziós könyvet a Ciceró, Gabo, Alexandra és Cartaphilus kiadók felajánlásával :)





Lauren Oliver - Delírium (Delírium-trilógia 1. rész)
Ciceró Kiadó





Kiera Cass - Az Elit (Párválasztó-trilógia 2. rész)
Gabo Kiadó




Lauren DeStephano - Hervadás (Vegyészkert-trilógia 1. rész)
Cartaphilus Kiadó









Veronica Rossi - Végtelen ég alatt
Alexandra Kiadó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése