Kis kuckóm (itt olvasok én:))

Nem csak az számít, hogy mit olvasunk, hanem az is, hogy hol. Néha jól eshet mondjuk egy padra leülni a parkban, vagy leheveredni a fűbe, és olvasni, ám szerintem mindenkinek kell egy saját kis kuckó, ahol csak az olvasásnak hódolhat, egy kis nyugalmas sziget a világban. Most megmutatom nektek az én kis menedékemet, az olvasósarkomat, és a büszkeségeimet (kedvenc könyveim:))

Kis olvasósarkom :)

A polcom karácsony előtt, a blogindítás elején.


A polcom a blogindítás 3. hónapjában, karácsony után. :)
(igyekszem visszafogni a könyvvásárlást, de a karácsonyi akcióknak,  a recenzióknak és a molyos cseréknek nem tudtam ellenállni. :)

A könyvespolc alatti kis könyves idézetek. :)
Ez az én kis odúm, ahol napi 1-2 órát töltök a kis könyvecskéim olvasásával. Ne haragudjatok a rossz képminőségért, telefonnal csináltam őket. :))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése