Stephenie Meyer , Kim Young - Twilight képregény I.

fülszöveg: „Élvezettel dolgoztam az Alkonyat újfajta feldolgozásán. Young Kim bámulatos ügyességgel alakította át az általam megírtakat az általa rajzolt gyönyörű képek nyelvére. A szereplők is és a környezet is nagyon hasonlítanak ahhoz, ami az én fejemben kirajzolódott a sorozat megírása közben.” − Stephenie Meyer Young Kim Alkonyat című képregényének csodálatos illusztrációi, bepillantást engednek az író által elképzelt világba. Egyben lehetővé teszik, hogy egy új módon merüljünk el ebben a világban, új élményeket kapjunk − életre kelti a könyv lapjain megjelenő személyeket és helyszíneket. A mű születését Steph mindvégig szorosan nyomon követte.

Mondhatjuk felületes átfutásnak, ahogy ezt a képregényt elolvastam. Az első pár oldalt átnéztem, de nekem valahogy túl "mangás", valahogy nem az én világom, ám azt el kell ismerni, hogy Kim Young varázslatosan rajzol.

A manga és alkonyat rajongóknak kötelező. :)

««««¶¶¶¶¶¶ (4/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése