Mary E. Pearson - Az imádott Jenna Fox






Fülszöveg: A 17 éves Jenna Fox felépülőben van egy borzalmas balesetből, amelynek következtében egy éven át kómában feküdt. A balesetet megelőző életéből semmire sem emlékszik. Szülei átadják neki a családi videótárat, s a filmek láttán előtörnek az emlékképek. Csakhogy felmerül benne a kétség: a saját emlékeiről van-e szó? És miért nem hajlandó beszélni vele a balesetről a család egyetlen tagja sem? Jenna kíváncsisága egyre fokozódik, miközben rájön, hogy hazugságok hálójában vergődik. Ki kell derítenie az igazságot, bármi áron…







Kezdjük azzal, hogy: hű..Ez a könyv aztán nem volt semmi. Ez volt az első disztópiás sci-fi könyvem, ezért nem is tudtam, hogy mire számítsak. Az elején nem is gondoltam volna, hogy ennyire elgondolkodtató témát fog boncolgatni a regény. Azt hittem, hogy amnéziás vagy valami, de ami kiderült, az sokkal hátborzongatóbb és furcsább, mint amire valaha is gondoltam.

Nehéz erről a könyvről úgy írni, hogy közben ne spoilerezzek, mert szeretném, hogy aki elolvassa, az ugyanúgy rácsodálkozzon a dolgokra és leessen az álla egyes részeknél, mint nekem. Nem tudok negatív dolgot írni róla, csakis pozitívat, ugyanis nekem az egyik kedvenc könyvem lett, nagyon érdekes. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Értékelés: ★★★★★★★★★★  (9/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése